Min nya Bebbe!

Nu ar vi som bekant i Philadelphia. Eller morsi bor i en jattefin suburb som heter Wyndmoor. I alla fall, forsta dagen gjorde vi inte manga knop, en promenad i omradet (lyckades bli dyngsura med for det kom nagot wierd monsun regn) samt lite hjalp vid kakel-laggningen. Inte mycket men lite. Det ar mycket pa gang har i huset, nu ar staketgubbarna har och eh bygger staketet (nar de inte star och dansar utan troja).

Igar akte vi ner downtown Phila for lite sightseeing och shopping. Jag kopte mig en ny bebbe! (kamera) Den ar sa sot och sa liten och sa bra. Oh la la! Saknar fortfarande mina bilder var dag som gar *snyftar* jag hade ju en med Hillan Clinton pa Madame Tussauds!!!! Aaaahh.. Men min nya bebbe dovar smartan lite. Den nya bebben ar en Olympus med 5 x optisk zoom, 8 megapixlar och med kameravaska och 2 gig minne kostade mig 1500 kr (ca 250 dollar) 😛 Hoho.

Vi rajtade runt pa South Street en del, massa roliga butiker, mest skit men nagra guldkorn hittade man! Jag kopte skor (ovanligt) och Junior kopte skor och Claes kopte tshirts. Well. Sedan at vi pa Johnny Rockets en tyyypisk amerikansk hamburgerestaurang. roda skinnsoffor i basen, lustiga outfits pa personalen, jukeboxar vid varje bord. Hihi det var ett lustigt stalle! Gardagens sista aventyr bar av med bilen till Best Buy som stangde typ en minut innan vi kom dit, sa vi gick pa Barnes & Noble och kopte lite bocker och kalendrar itstallet.

Idag ska vi nog inte gora manga knop. Skriva lite vykort och sola. Bara kanna lugnet. I eftermiddag ska vi tillbaka till The Willow Grove Park Mall. Halleluja. Jag har insett att jag kommer fa kopa en till vaska nar jag ska hem harifran. Jises vad det kliar i fingrarna hela tiden nar allt ar typ gratis!

1 tanke på “Min nya Bebbe!

Lämna en kommentar